Activitats del conte!
Activitats del conte
5 de desembre de 2019
Una altra vegada més ens tornem a llegir estimats amics!
En aquesta entrada vaig a parlar de les activitats que les meves companyes i jo vam pensar per a fer conjuntament amb la lectura del conte que tant hem parlat en aquest blog últimament. Segur que el vídeo us ha encantat!
La primera activitat tracta de fer una introducció a la família i al Nadal. La mestra, és dir, en aquest cas, jo; preguntarà com és el Nadal en la família dels xiquets i xiquetes de la meva classe. Si ningú vol parlar voluntàriament, començaré jo i seguidament preguntaré a qualsevol alumne. (Vull anotar que és molt estrany que els xiquets no vulguin parlar i més d'ells mateixos!).
Gràcies a aquesta activitat podem descobrir moltes maneres de passar el Nadal, inclòs aquells xiquets i xiquetes que no el celebrem com és tradició a Espanya, ens poden contar el que ells o elles fan en aquestes festes o en qualsevol altra de la que vulguin parlar.
La diversitat és el millor d'aquest món! 🗺
En aquesta activitat a més, podem incentivar el discurs i, en aquells alumnes que tinguin alguna discapacitat com pot ser autisme o mutisme, podem ajudar-los que agafin confiança amb ells mateixos. Que se les escolti, que se les presti atenció.
La següent activitat tractarà de cantar una nadala! Els alumnes ens han de dir quina nadala és la seva preferida i tots junts la cantarem a classe. L'activitat arribarà quan aparegui la vinyeta corresponent a cantar nadales en el vídeo. Pararem de llegir i ens posarem a cantar.
Per últim, contarem les notes musicals que n'hi-ha en aquesta mateixa vinyeta i així repassem tot el que sabem dels números.
En aquesta entrada vaig a parlar de les activitats que les meves companyes i jo vam pensar per a fer conjuntament amb la lectura del conte que tant hem parlat en aquest blog últimament. Segur que el vídeo us ha encantat!
La primera activitat tracta de fer una introducció a la família i al Nadal. La mestra, és dir, en aquest cas, jo; preguntarà com és el Nadal en la família dels xiquets i xiquetes de la meva classe. Si ningú vol parlar voluntàriament, començaré jo i seguidament preguntaré a qualsevol alumne. (Vull anotar que és molt estrany que els xiquets no vulguin parlar i més d'ells mateixos!).
Gràcies a aquesta activitat podem descobrir moltes maneres de passar el Nadal, inclòs aquells xiquets i xiquetes que no el celebrem com és tradició a Espanya, ens poden contar el que ells o elles fan en aquestes festes o en qualsevol altra de la que vulguin parlar.
La diversitat és el millor d'aquest món! 🗺
En aquesta activitat a més, podem incentivar el discurs i, en aquells alumnes que tinguin alguna discapacitat com pot ser autisme o mutisme, podem ajudar-los que agafin confiança amb ells mateixos. Que se les escolti, que se les presti atenció.
La següent activitat tractarà de cantar una nadala! Els alumnes ens han de dir quina nadala és la seva preferida i tots junts la cantarem a classe. L'activitat arribarà quan aparegui la vinyeta corresponent a cantar nadales en el vídeo. Pararem de llegir i ens posarem a cantar.
Per últim, contarem les notes musicals que n'hi-ha en aquesta mateixa vinyeta i així repassem tot el que sabem dels números.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada